"Kilpailussa selviää seuraamalla kärjen liikkeitä, voittajilla on kuitenkin oma suunnitelmansa. Tehtävämme on pitää sinut askeleen edellä."​
Rami Saarniaho
CEO

”Digitaalisuus disruptoi bisnestä laajemmin ja nopeammin kuin mikään muu ilmiö aikaisemmin. 
Kiihtyvälle kehitykselle on ominaista liiketoiminnan, palveluiden ja tuotteiden jatkuva uudelleen suunnittelun ja toteutuksen tarve. ”

 

Kilpailuetu syntyy uusimpien teknologioiden älykkäästä soveltamisesta ja ihmisten päätöksenteon ymmärtämisestä.  

Mitä nopeammin oivallat näiden kohtalonyhteyden, sitä vaikuttavamman kilpailuedun saavutat.

 

Tarjoamme asiakkaillemme tietoa ja toimintaa, jota heillä ei ole aikaisemmin ollut ja jonka pohjalta he menestyvät

 

 YDINOSAAMISEMME

Laadulliset markkinatutkimukset ja nopeat kehitysideat (Insights)

  • Mitkä ovat asiakkaasi tarpeet ja tavat ostaa? Entä toimiiko yrityksesi ja tuotteesi brändi haluamallasi tavalla?
  • Laadulliset markkina-analyysit paikallisesti ja valtakunnallisesti.
  • Nopeat kehittämisideat ja”out-of-the-box”  ratkaisuehdotukset

Tunnistamme kuluttajiien päätöksentekotavat ja käyttäytymisen (Smart Knowledge)

  • Miten asiakkaasi tekevät päätöksiä, mitkä tekijät vaikuttavat päätöksentekoprosessiin ja miten päätöksentekotavat muuttuvat.
  • Tunnetko oman henkilöstösi osaamisen ja potentiaalin liiketoiminnan kehittämiseksi ja brändin levittämiseksi.

Uniikkia verkostoamme ovat hyödyntäneet mm. Vimma, Samsung, Microsoft, DNA, Lassila&Tikanoja, Stockmann, VR, Hesburger, HkScan, S-Ryhmä, OP-Group, Lumo, Vaasan, S-ryhmä (Osuuskunnat) sekä OnePlus.

Tarjoamme koko 2010-luvun aikana kertynyttä kokemustamme, asiantuntemustamme ja osaamistamme teidän käyttöönne. Lue lisää INSIGHT -verkostostamme.

Tuotamme asiakkaillemme ratkaisuja, jotka eivät jäljittele markkinajohtajaa, vaan ovat täysin uusia. 

 

YDINOSAAMISEMME

 

Ideointi ja liiketoimintakonseptit

  • Liiketoiminnan konkreettinen kehittäminen ja digitaaliset bisnesmallit.

Tuote- ja palveluinnovointi sekä kehitys

  • Tuote- ja palveluinnovaatioiden ideointi, konseptit, nopea prototypointi ja testaus

Asiakaskokemuksen rikastaminen ja brändin kirkastaminen

  • Asiakaspolku, tarinan tiivistäminen ja sanoman yksinkertaistaminen. 

Tuotteistaminen

  • Vahvat tuotetarinat ja palvelukertomukset, palvelullistaminen ja paketointi.

Lue lisää mitä Business Design käytännössä on!

Ainutlaatuista palvelu- ja tuotekehitysmalliamme ovat hyödyntänet mm: Hkscan, Vaasan, Lumo, Hesburger, VR, Lassila&Tikanoja, Nokia, Dna, Vimma, LähiTapiola, Valtori, Danske Bank.

Viemme brändit, tuotteet ja palvelut kohderyhmiin.

 

YDINOSAAMISEMME

Brändivaikuttajat ja työnantajamielikuva

  • Tuotamme innostavia tapahtumia, joissa brändisi kohtaa tulevan työntekijäsi tai/ja kuluttajan.

Tapahtumien suunnittelu ja toteutus

  • Erityisosaaminen 15-25-v ikäryhmälle suunnitellut tapahtumat, esim. oppilaitoksilla, nuorten tapahtumissa tai sosiaalisessa mediassa.
 

Ratkaisujamme käyttävät mm. Microsoft, One-Plus, HP, S-ryhmä, Stockmann, Op-Group, Puolustusvoimat  

Kiinnostuitko?

Voit ottaa meihin yhteyttä tällä lomakkeelle tai suoraan yhteystietojemme kautta.